Ne opterećujte se sitnicama, krenite raditi, nitko nije savršen u početku, a mnogi su uspjeli unatoč tim nesavršenostima.
Pokrenite posao od nule u šest lakih koraka
Sva velika poslovna carstva nastala su iz strasti i poriva da se nešto stvori. Čak i moguli poputRicharda Bransona, Oprah, Billa Gatesa i Warrena Buffetta počeli su od nule.
Najprije morate dobro razmisliti što vas zanima te što biste radili sa zadovoljstvom. Jednom kada ste odlučili kojim poslom biste se najradije bavili vodite računa, piše Entrepreneur, o ovih šest koraka koji će vam pomoći da od nule izgradite svoj biznis:
1. Istražite tržište
Najvažnije je znati kakvu ćete konkurenciju imati. Zadubite se i idite duboko, istražite tržište kao što to rade stručnjaci. Nemojte se obeshrabriti ako uočite da se mnoge tvrtke bave sličnim poslovima, to samo znači da i za vas ima mjesta i da je područje koje ste odabrali profitabilno.
2.Odredite izazovan financijski cilj
Nove ciljeve poželjno je određivati svakih šest mjeseci s tim da vam cilj ne smije biti prelagan već mora predstavljati izazov. Svakodnevno razmislite koje ste korake poduzeli prema ostvarenju cilja kojeg ste si postavili.
3. Pri kreiranju web stranice vodite računa da sadržaj bude atraktivan
Pobrinite se da se čitatelji na vaše stranice vraćaju i da ih dijele na društvenim mrežama kao korisne i dobre priče.
4. Sastavite dobru e-mail listu
Baza e-mail adresa ključna je za nove igrače na tržištu. Možete početi s posjetiteljima koji dolaze na vaše web stranice. Važno je da ih kontinuirano opskrbljujete vrijednim sadržajem. Oni će s vremenom postati vjerni kupci vaših proizvoda ili usluga.
5. Počnite prodavati proizvod ili uslugu
Uzmite si vremena i otkrijte što predstavlja problem odnosno izazov vašim budućim klijentima i ponudite im rješenje tog problema ili izazova.
6. Posao započnite ODMAH, greške ćete popraviti ‘u hodu’
Mnogi protrate previše vremena želeći postići savršenstvo prije nego li i pokrenu posao. Ne opterećujte se sitnicama, krenite raditi, nitko nije savršen u početku, a mnogi su uspjeli unatoč tim nesavršenostima. Sjetite se kako je krenuo Facebook, a pogledajte gdje je danas. Počnite danas, ako ne sada, kad ćete?
izvor: www.poslovni.hr